facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 17 października 2016

cable knit wool sweater









Kurtka / jacket: no name, sweter / sweater: second hand, spódnica / skirt: no name, buty / shoes: amiclubwear, zegarek / watch: Daniel Wellington, apaszka / neck scarf: Cotton Club

PL: Nie wiem jak Wy, ale ja jestem tą jesienią mocno rozczarowana. Spodziewałam się bardziej przyjaznych dla człowieka temperatur, większej ilości słońca i oczywiście całej feerii typowych dla tej pory roku barw. Tymczasem wczoraj przeszywający chłód zmusił mnie do założenia wełnianego swetra i kożuszka, które kupiłam parę dni temu z myślą o nadchodzącej zimie. Sweter - nówka sztuka nieśmigana z second handu, kosztował mnie grosze, a w składzie sto procent wełny - kocham takie zakupy:) Kożuszek ma fason ramoneski, jest lekki, ale jednocześnie bardzo ciepły, więc dokładniej pokażę go przy okazji typowo zimowych zestawów. Póki co, mam nadzieję, że zrobi się jeszcze na tyle ciepło, by móc nosić te wszystkie ramoneski, bombery i trencze. 

ENG: I don't know how about you, but I'm really disappointed by this autumn. I was expecting more sunny days with human friendly temperatures and of course the whole fairy-like spectacle of typical for this time of year colors. Meanwhile yesterday, cold wheater forced me to wear wool sweater and shearling biker jacket which I bought a few days ago thinking about the upcoming winter. This cable knit pullover is made exclusively of wool so it's the warmest sweater you can imagine - perfect purchase. The same I can say about the jacket - lightweight but still very warm. So far I still have hope that the weather allow to wear all of these bomber and biker jackets, as well as trench coats.

67 komentarzy:

  1. Świetna kurtka i spódnica:) stylizacja jak zawsze idealna:*

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz fantastycznie;) bardzo podoba mi się Twoja kurtka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobną kurteczkę widziałam w Sammydress :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your sweater and your jacket <3

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  5. This is such a cool outfit, I love the textures, the color scheme and the bandana on your neck. Gorgeous. Hope the weather's good to you today ;) xx

    Shanaz | Fashionista NOW

    OdpowiedzUsuń
  6. I hope the weather gets friendlier, cause autumn with winter temperatures is not nice :) I bought a nice shearling jacket as well, it's lovely - I am glad you wore yours and it is really beautiful! I loved it with the knit and the sweet skirt and the booties - you really look very beautiful! Wishing you a lovely week!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta jesień jest masakryczna. Na palcach jednej ręki można zliczyć piękne, słoneczne dni! Brrr... Cudnie wyglądasz, fajna stylizacja! sweterek bardzo ciekawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw w moim klimacie:)sweter jest idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your sweater! Nothing like a good cable knit for the season!

    Meghan | BeyondBasicBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten kożuszek!
    A towarzystwo takiego swetra to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez jestem rozczarowana tą jesienią w tym roku, pogoda daje we znaki i trzeba ubierać się grubo jak na zime :(
    pięknie wygladasz :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie Ci w tych kolorkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia i ciekawy post :)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw! Bandanka i okulary fajnie rozweselają całość :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. sorry to hear it was so cold there recently...I hope you get some warm days soon:)
    you look stunning in this combo.
    Lovely wool sweater!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this outfit based on denim. Your jacket is amazing and your sweater too!!! Have a nice day, kisses and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  18. mam podobną kurtkę (tyle że jeansową) z kożuszkiem i mam też taką spódniczkę i myślałam żeby je razem zestawić a tu onieonieonie widzę je u Ciebie :D ale moje będzie trochę inne więc ok. Kocham ten sweter <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że będzie po Twojemu.
      Też tak czasem mam, że planuję pokazać tu jakieś połączanie, a za chwilę widzę je u kogoś innego, ale to w końcu dodatki najbardziej wpływają na charakter całości:)
      W każdym bądź razie czekam na Twój zestaw:)

      Usuń
  19. I love so much this outfit!! The jacket is perfect! Fantastic post dear
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny sweterek. Jeżeli chodzi o tegoroczną jesień to podzielam Twoje rozczarowanie ;<

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Sorry to hear about the weather... you have pulled it off really well though... :)
    Love,
    Neha
    Let's Talk About Everything
    Latest Post: Gamis Outfit for October Heat

    OdpowiedzUsuń
  22. Send the cold weather my way! I'd be happy to take it off your hands hehehe. I don't want summer, I want to keep winter forever so I can keep wearing cute littl coats and bomber jackets

    Sxx
    www.daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  23. haha it's pretty cold here too but we do get the occasional sunshine before the downpours :p looking amazingly cool!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  24. sweterek wygląda na cieplutki- po prostu idealny na tę porę roku. Świetna kobieca stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  25. chciałam pochwalić kurtkę, ale doszłam do wniosku,że wszystko mi się podoba! Kolejny, udany look :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Such a great styling idea and I loved your sweater and coat combo! It is very comfy and chic. Have a great week!
    LaToya
    www.toyastales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw ;)
    Bardzo podoba mi się połączenie spódnicy z jeansu z takim swetrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweter mi sie podoba, dobry na dzisiejsze mrozy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw ! Wszystko dobrane perfekcyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  30. I 100% love this look you look stunning! I need this sweater in my wardrobe this season 100%! Thank you so much for sharing this with us.. :-) Have a lovely day! Visit me whenever you have time www.its-dominica.blogspot.co.uk kisses Dominica! xXx

    OdpowiedzUsuń
  31. Cool knit sweater, and I love your hairstyle and the bangs look great on you!

    Madame X
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz! Podoba mi się charakter stylizacji. A co do jesieni - wiem, co czujesz. Już pierwsze dni tego sezonu wprowadziły mnie w taki nastrój, że najchętniej cały bym po prostu przespała.

    xo,
    Iga
    www.STYLENIGHTCAP.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gorgeous! I have always loved the skirt-cozy sweater outfit, you look really good! ♥

    www.heresometimes.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely photos! Like those booties :)
    Subscribed to your blog YAY
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. O tak, niestety zrobiło się zimno. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  36. Whoaa!! Stunning pictures! You like a diva in this outfit!


    Come visit us soon
    xx
    Makeup, Style and Sugar
    https://simpliannie.wordpress.com/
    https://www.instagram.com/ankitabardhan/

    OdpowiedzUsuń
  37. Love this! Perfect!!! Denim skirts are so on trend!!

    xo, Lizz
    Elizzabeth Hope Blog
    YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  38. Babe, this so perfect on you. Everything girl.... The short skirt is sexy.. The cardigan and the jacket complements you very well.

    Nice collection and I love them too...

    Brendascouch.com

    OdpowiedzUsuń
  39. w końcu znalazłam blog, który jest na prawdę oryginalny pod względem modowym !
    obserwuje ;)
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing look!!!!! You`re so stylish!!!!! Cool jacket!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. This is the perfect fall outfit. Love the knitted sweater and the jacket! They look so warm.
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Love the sweater! You look gorgeous!

    http://MARTASFASHIONDIARY.com/r-e-d/

    OdpowiedzUsuń
  43. Oh no :( Even if it was cold you still look super chic! I love the sweater with that jacket. The bandana is also a really nice touch :)

    Mili | Sharmtoaster

    OdpowiedzUsuń
  44. O, zmiana szablonu :) Niesamowicie podoba mi się Twoja kurtka! Apaszka jest tutaj ciekawym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  45. kurtka jest rewelacyjna, caly outfit super i przpadl mi do gutu! powiem ci ze ja jesiennia jestem kazdego roku roszczarowana, haha :)

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Połączenie fajne, ale nie zmarzłaś w nogi?! Góra ciepła, ale ten dół... Brrr. Zimno mi na samą myśl :P

    OdpowiedzUsuń
  47. The skirt and the jacket look so awesome together, you can't do anything wrong with whatever you wear dear.

    www.busyandfab.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Great outfit, you look very chic! Love the jacket, it's very beautiful :)

    xoxo dear ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Połączenie dżinsowej spódniczki z tym sweterkiem- strzał w dziesiątkę!!<3
    Cudownie Kochana:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Nice denim outfit for fall!!!
    And beautiful legs!!!
    Eva
    www.themermaidfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Adorable style. Your jacket is gorgeous :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Sweter jest tak genialny, że brak mi słów, podobnie jak Twój poprzedni. Całość jest fantastyczna, to moje klimaty z dawnych czasów. Cóż mam napisać jest pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  53. Cała stylizacja fenomenalna, wszystko idealnie do siebie pasuje :)
    Pozdrawiam i Obserwuję! ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Am sorry you were disappointed with the autumn. Your sweater makes the edgy look to be chic!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń